CIESZĘ SIĘ, ŻE ZNÓW SIĘ WIDZIMY! 
sprzedaż w tym roku ograniczona, trzymam kciuki, że uda się zakupić bombkę!
W CELU SPERSONALIZOWANIA ZAMÓWIENIA (POZA DOSTĘPNYMI OPCJAMI - SKONTAKTUJ SIĘ ZE MNĄ)

Dostawa - rodzaje i czas

  1. Wszystkie zamówienia realizowane są po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku. Płatność można uregulować poprzez:
    • przelew tradycyjny na konto:

    Bloomish Magdalena Dębska - Gnych

    ul. Leśna 35 

    05-319 Cegłów

    nr konta: 49109025900000000150230969
    Santander Bank Polska

    • system płatności 
  2. W przypadku odbioru osobistego, Klient płaci wyłącznie kwotę równą wartości zamówienia bez kosztów dostawy.
  3. W przypadku dostawy towaru poprzez wysyłkę, Klient wpłaca na rachunek bankowy Sprzedawcy kwotę równą wartości zamówienia + koszt przesyłki.
  4. Koszty przesyłki ponosi Klient.
  5. Klient jest informowany o kosztach przesyłki na końcowym etapie składania zamówienia.
  6. Po przejściu do koszyka sklep automatycznie przeliczy cenę wysyłki.
  7. Przesyłki dostarczane są za pośrednictwem Paczkomatów InPost lub firmy kurierskiej (InPost, DPD lub Poczta Polska).
  8. Firma Bloomish nie odpowiada za opóźnienia wynikłe z błędnie podanych danych adresowych, błędnie wybranej formy przesyłki oraz winy przewoźnika. Reklamacje wynikłe z opóźnienia w doręczeniu przesyłki mogą być składane przez klienta u przewoźnika.
  9. W przypadku uszkodzenia towaru w transporcie, klient jest zobowiązany do sporządzenia protokołu szkody, zgłoszenia zajścia firmie odpowiadającej za wysyłkę wraz z dostarczeniem potrzebnych dokumentów oraz zdjęć zniszczonego towaru oraz kartonu. W przypadku niesporządzenia protokołu szkody, sklep ma prawo odmówić przyjęcia reklamacji.
  10. Czas realizacji zamówień wynosi do 10 dni roboczych, z wyłączeniem okresu świątecznego, gdy czas realizacji może się wydłużyć przez dużą liczbę zamówień.